خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/01/21 - 14:49
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
فلاحی:

استان همدان با کمبود 4 هزار معلم مواجه است/ضرورت توجه به تجهیز هنرستان‌های این استان

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس، با اشاره به اینکه استان همدان با کمبود 4 هزار معلم مواجه است که بخش زیادی از آن به مرکز استان مربوط است بر ضرورت تجهیز هنرستان‌های این منطقه تاکید کرد.

احمدحسین فلاحی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در حوزه آموزش، گفت: این منطقه نیز همچون کلیت نظام آموزشی کشور با مشکلات متعددی اعم از کمبود فضای آموزشی، معلم و تجهیزات مواجه است و این مشکلات در حاشیه شهر و روستاها بیشتر وجود دارد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: هم‌اکنون هنرستان‌هایی در حوزه انتخابیه وجود دارد که هیچ گونه تجهیزاتی ندارند و فقط در آنها مطالب تئوری ارائه می‌شود و این در حالی است که طبق برنامه توسعه باید مهارت آموزی در حوزه آموزش کشور افزایش یابد.  

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: استان همدان با کمبود 4 هزار معلم مواجه است که بخش زیادی از آن به مرکز استان مربوط است. ضمن اینکه مطابق آمایش تجهیزات باید در ناحیه یک و دو این منطقه هم در مورد تجهیزات و هم رشته‌ها یک اصلاحاتی اعمال شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: مولدسازی فضاهای مازادی که وجود دارد یکی دیگر از مشکلاتی است که باید در این حوزه ساماندهی شود./

پایان پیام

  • کد خبر : 377042
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار